Česta pitanja
Pravdanje izostanaka u e-Dnevniku
07.01..2024. uvedena je jedna značajna promjena u e-Dnevniku.
Roditelji mogu, uz navođenje razloga izostanka, osobno opravdavati izostanke učenika do tri dana, a uz mogućnost prilaganja ispričnice i za više od tri radna dana u kontinuitetu.
Što učiniti ako se učenik ne može prijaviti na stranici https://ocjene.skole.hr?
Dva su moguća razloga neuspješne prijave. Prvi je da učenikova škola nije uključena u e-Dnevnik, te samim time nema mogućnost pristupa stranici, a drugi je da su mu neispravni korisnički podaci koje je dobio u školi ili OIB.
Ako je škola uključena u e-Dnevnik, trebali bi se moći prijaviti na portal ocjene.skole.hr. Popis škola koje su uključene možete pronaći na stranici https://ocjene.skole.hr/school.
Nakon što utvrdite da je škola uključena u e-Dnevnik, najbolje bi bilo otkloniti sumnju da je problem u internet pregledniku kojega koristite. Molimo vas da se na portal ocjene.skole.hr pokušate prijaviti putem drugog internet preglednika (Mozilla Firefox, Google Chrome…).
Ako prijava i dalje nije moguća, a podaci su ispravni, potrebno je da administrator e-Dnevnika u školi provjeri ispravnost Vašeg OIB-a u e-Dnevniku, e-Matici i HUSO sustavu. Bitno je da je OIB ispravan u sva tri sustava kako bi se korisnik mogao uspješno prijaviti na portal.
Ako niti jedan od navedenih prijedloga ne otkloni vašu poteškoću, molimo da kontaktirate helpdesk@skole.hr.
Koliko vremena treba da se podatak iz e-Dnevnika vidi na sučelju učenika?
Na sučelju za učenike svi podaci se vide odmah nakon unosa, a na sučelju za roditelje ocjene su prikazane s vremenskim odmakom od 24 sata.
Zašto u e-Dnevniku za roditelje imam pristup podacima samo za jedno dijete, a za drugo nemam mogućnost prikaza podataka?
Potrebno se obratiti razredniku djeteta za koje nemate uvid u podatke. Razrednik će unijeti Vaš OIB i omogućiti Vam pristup e-Dnevniku za roditelje.